Annons:
Etikett930-köp-och-sälj
Läst 4474 ggr
Tom-B
2012-01-23 10:23

Stor REA

Normalt gör jag inte reklam för enskilda företag, men jag gör detta undantag och tipsar om Rean på
http://fiskeflugor.se/?gclid=CITD15zo5a0CFe5YmAodygzGOQ

Håll till godo.

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

Annons:
Martin
2012-01-25 17:30
#1

Tack för tipset!

Sålänge det är seriösa sidor/företag tycker jag inte det gör något om du gör reklam för fler ställen. Kan vara bra för oss som vill komma igång.

Nu har jag ett bröllop på lördag så vi får väl se vad som finns kvar i kassakistan efter det, men får nog vänta till våren eller rent av sommaren innan jag handlar på mig något.

mvh Martin

Tom-B
2012-01-26 23:19
#2

Under LÄNKAR i Svarta listen upptill hittar du rubriken Utrustning. Där kan du hitta en hel del.

Jag kan rekommendera Flugor.se och Dan-Tackel.

Den förste har bra grejor till hyfsade priser.

Dan-Tackel har ofta hysade grejor till nedsatt pris. Kan vara bra om man som nybörjare inte vill köpa på sig svindyra grejor.

Men du skall räkna med att när du blir varm i kläderna så vill du oftast byta upp dig, vilket alltså innebär dubbelt köp.
Å andra sidan så är det bra med ett reservspö m m. Det händer att man bryter ett spö, och står man då ute vid ett fiskeställe är det ju förargligt att behöva bryta och åka hem.

Tidigare hade medlemmar i Flugfiske iFokus rabatt hos Dan-Tackel.. Kolla om det fortfarande gäller.
(Fiske hette förut Flugfiske)

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

Tom-B
2012-01-30 09:52
#3

Här kommer fler företag med nedsatt pris.

www.flugor.se.

Du har också länken ovan i "Svarta listen - Länkar".

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

Upp till toppen
Annons: