slå ihop?
Tråkigt att fiske inte är med längre. Jag älskar fiske, men jag flugfiskar inte. Kan ni inte slå ihop fiske och flugfiske?
Jag fick 3 gäddor på spinnare igår, och jag tänkte försöka mig på att göra gäddfärsbiffar. Någon som har ett bra och gott recept?

Hej Marion!
Det finns redan speciella Grupper för annat fiske, se 870 m fl.
Du är mer än välkommen att skriva där. Och blir det lite fart på detta, gör jag gärna "reklam" för detta.
Om det går att byta namn på sajten vet jag inte. Och måste då vara kort och klatschigt, där det framgår att sajten omfattar Flug- Spinn-Mete etc.
Flugfisket är ju speciellt och "nichat", så det måste framgå av en del av namnet. Det räcker inte med bara typ "Fiske".
Har du någon bra idé?
Jag har flera gånger påtalat, att möjligheten finns på Flugfiske, men endast någon enstaka har "nappat"
Så välkommen tillbaka och ta gärna dina fiskekompisar med. Då kan vi kanske tillsammans få till nå´t bra. Och skapa fler Grupper speciella för Spinn-Mete etc. Det är ju redan nu många Grupper som täcker allt slags fiske.
Tom
//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

Något speciellt recept för Gäddfärsbiffar har jag inte på sajten Flugfiske, men du kan väl kolla t ex på länken http://www.svenskfisk.se/5646.aspx.
Tom

Det är en bra rubrik, men den blir så lång.
Och en rubrik måste också vara lätthittad på Google t ex.
Tom
Hobbyfiske? Sportfiske? Har du kommit på nåt bra namn?

Hej Marion!
Trevligt du hittat hit. Fortfarande en del att göra innan överflyttningen är klar.
"Sportfiske" är det inte lite mer som "Tävlingsfiske"?
Och som jag skrev ovan, det gäller ju att få folk att hitta hit då de Googlar.
Tom

Allroundfiske?

Jag har meddelat Niklas att han nu kan byta namn till det han finner bäst av alla förslag som kommit fram.
Du får besked om det nya namnet så snart det har blivit verklighet.
Tom

#11 Det var bra förslag av dig.
AlltOmFiske är ett förslag till. Trevlig midsommar på er!

Då lär den redan finnas sökbar och lätt att förväxla på Sökmotorerna.
Tom

Jag Gogglade också på Alltomfiske.
Jag gick inte längre än första sidan. Där har jag 10 rubriker. Samtliga rubriker hade Alltomfiske.
Så det var inte så orginellt.
Tom