Fiske iFokus

Fiske

Etikett300-flugfiske-utrustning
Läst 6911 ggr
rango
0

Bra sida för köp av flugutrustning.

Glöm allt vad dem "stora" märkena heter jag hittade via en bekant en kanon sida för att köpa ny flugutrustning och det gjorde jag även nu i höstas.

2 klass 6 linor med sinktip (198:- /st)

24 montana nympher (138:-)

Polaroid solglasögon med 3 utbytbara linser grå,gul och rödbrun lins (278:-)

Alu. rulle med extraspole. (898:-)

och lite annat smått och gott.

Jag hann testa grejorna 1 gång i höstas och dem fungerade precis lika bra som en loop-rulle eller liknande.

Mitt kalas gick på strax över 1700:- dock så var det 60% rabatt vid det tillfället. Men han som har sidan har ofta rabatter allt från 15-35%. Idag kostar tex rullen jag köpte då drygt 1445:- och spolen 800:-. 

Jag vet inte vad som gäller riktigt här ännu då jag är ny så jag vill inte länka sidan och göra reklam för den, men vill ni veta vad sidan heter så kontakta mig antingen i kommentarsfältet eller via meddelandefunktionen på sidan.

Tack för mig för denna gång

Pontus Petersson alias rango

Tom-B
0

Rango!

Om du inte är anställd av företaget på något sätt, är det inte att betrakta som reklam. Då är det information.
Och den vill vi gärna ha.

För övrigt, om du går in på Länkar i svarta listen ovan, så finns redan där företag namngivna.

I princip är det även OK för företag att lämna information om sina produkter. Det är bara den uppenbara köpuppmaningen, som jag vill inte skall finnas.

Så kom igen! Vad heter företaget? Och länken.

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

rango
0

Anställd av dem I wish hehe nej företaget heter MS Fiskeflugor och håller till i Västerås men webbadressen är www.fiskeflugor.se och kom ihåg att flugfiskeutrustning är personliga saker så bara för att jag tycker att det är kanon så behöver inte andra göra det.

Tom-B
0

Lustigt! Jag får inte länken i ditt inlägg att fungera.

Men jag har lagt in länken i knappen Länkar, grupp 300, i Svarta listen ovan. Och där fungerar den.

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

rango
0

ja det lät ju märkligt men så är ju också internet ibland. Länken i min kommentar blir av någon outgrundlig anledning "http://flugfiske.ifokus.se/Forum/www.fiskeflugor.se".

Men den borde bli bara www.fiskeflugor.se

Och nu hittade jag felet. Jag skull ha använt http://www.fiskeflugor.se då hade det funkat direkt. Nu har jag ändra så nu funkar länken även i min kommentar