Fiske iFokus

Fiske

Etikettövrigt
Läst 3240 ggr
Tom-B
2009-09-12 16:43
0

Chatten

Till höger ser Du (Förmodligen, den visas bara för den som är Plus-medlem)) i rutan Mina sajter/Mina vänner en ny knapp, Chatt.

Det är en ny funktion som iFokus håller på att bygga upp. Om den så småningom kommer att finnas kvar här för oss på Flugfiske, kommer så småningom att visa sig. Det fordras en viss minimiaktivitet på Flugfiskesajten för att vi skall få ha den.

På Chatt kan vi skriva om allt mellan himmel och jord, som inte berör flugfiske eller fiske över huvud taget. Inlägg som berör flugfiske skall också fortsättningsvis skrivas i sajten Flugfiske.

Använd en trevlig, artig och god ton när Du skriver i Chatten. Inga personliga påhopp. Personliga synpunkter skrivs som ett PM direkt till personen ifråga. Kommer Chatten att missbrukas, tas den bort.

Det Du skriver i Chatten ligger f n kvar bara några minuter, och tidigare skriverier kan inte hämtas.

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

Tom-B
2009-09-15 12:34
0

Chatten är f n inaktiverad av Administratörerna. Har visat sig skapa vissa problem för iFokus. Och frågan är om jag nu, vid närmare ewftertanke, kommer att återaktivera den här på Flugfiske i sin nuvarande form.

Vi har (liksom de flesta andra sajter) en OT-grupp. Där kan vi faktiskt chatta likaväl.

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.