Fiske iFokus

Fiske

Etikett080-sajterna-ifokus-reklam-tävlingar
Läst 3156 ggr
Tom-B
0

Om sajter och iFokus

Här är Du, Sajtvärd, välkommen att göra "reklam" för Din sajt. Nya som gamla sajter.

Händelser på hela forumet iFokus redovisas också här.

Välkomna alla som vill!

//Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

CarpetDiem
0

Välkommen in till Järnbruk iFokus,

På Järnbruk försöker vi hitta Sveriges gamla järnbruk. Historia runt dessa med hur man framställde järn och sedan förädlingen av detta.

Mycket energi läggs också på folket på och runt bruken. Allt från den enkla koldrängen och pigan till bokhållaren och brukspatronen.

Den "stora valloninvandringen" - som inte var så stor som många trodde intresserar oss mycket.
Vilka var dessa? Har du vallonblod i dig? Ställ frågan och vi hjälper dig med svaret.

Vi lägger ner en hel del i energi på individforskning vid bruken.

Kan du hjälpa oss med släkter som arbetat vid svenska järnbruk så tar vi tacksamt emot detta.

Hälsningar

Hälsningar

Thomas
Sajtvärd på Whisky och medarbetare på Järnbruk

Faxlin
0

Du är välkommen in på mina sajter. iller, choklad och goda nyheter.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tom-B
0

Tack ni båda.

# 1 Jag släktforskar också, och hittade en bergsman i Gränsjö, Hedemora, på 16-1700-talet. Jag har faktiskt varit inne på Järnbruk och fått hjälp att hitta detta.

# 2. Självklart tittar jag in hos Dig då och då. Jag menar choklad är ju gott även när man flugfiskar. Och jag har faktiskt jagat kanin med iller. Dessutom har Du varit otroligt aktiv på min sajt, vilket jag är väldigt tacksam för.

//Tom

CarpetDiem
0

Kanon!

Kul att det funkar.

Kör hårt och hoppas att det nappar!

Hälsningar

Thomas
Sajtvärd på Whisky och medarbetare på Järnbruk

Faxlin
0

#3: haha, ja självklart är du välkommen att skriva med där. Fast jag tänkte mer om du ville ha klarteckan för att göra reklam.
Det där med att få igång en sajt är inte det lättaste. Så jag kikade in för att ge ett handtag bara :-)

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

Tom-B
0

# 5 ETT handtag!?! Hur stora händer och handtag har Du?

//Tom

Faxlin
0

#6: *Asg* De är nog rätt småa. Brukar få hjälpa gubben min att meka bil om det är trångt :-)

Audiatur et altera pars

AndreasS
0

Välkommen till Reptiler iFokus

Som reptilägare och terrarieägare kan du här fokusera på ditt reptilintresse, odla det och sprida det genom att diskutera med folk som delar ditt intresse, inhämta kunskap, inspireras, ha kul och få nya vänner.

Att äga ett djur innebär ansvar. För att ta ansvar och sköta om djuret på rätt sätt behöver man som ägare kunskap och motivation.

Reptiler iFokus

/Sajtvärden Andréas med medarbetare

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Tatsja
0

Välkommen in på fotboll. Här finns både internationell och svensk fotboll.

I Fotbollskalendern kan du hålla uppsikt över när ditt lag spelar. Har även en tråd som heter, på teve och sen den månaden det gäller. Där kan du även se resultaten från matcherna.

Ni är alla välkomna till min sajt, Jag lovar att Tatsja inte bits, hon vill bara leka.Flört

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?